Avatar billede Ronaldinho95 Nybegynder
06. december 2013 - 10:40 Der er 3 kommentarer

Feriepenge

Hej!

Jeg sidder med et feriekort, som nu er 2-3 år gammelt (optjent i perioden 1. januar 2011 til 16. maj 2011), og det er lige blevet sendt til mig over e-boks.
Der står godt nok, at jeg har optjent 0 feriedage, men har læst mig frem til, at det stadig er muligt at få pengene, selvom man ikke har optjent nogen feriedage.
Feriekortet er et af de gamle, hvor arbejdsgiveren skal underskrive det på papir. Nu er mit problem bare, at jeg fik nyt arbejde for lidt mere en 2 år siden, og feriepengene er optjent på mit gamle arbejde. Skal jeg så stadig have en underskrift fra min tidligere arbejdsgiver, eller skal min nuværende arbejdsgiver underskrive feriekortet?

På forhånd tak, Venlig hilsen Johan
Avatar billede am2oft Praktikant
06. december 2013 - 11:02 #1
Det er din nuværende arbejdsgiver der skal underskrive kortet.

Mvh.
Avatar billede Blandy Praktikant
06. december 2013 - 13:19 #2
Hvordan skal man kunne få penge hvis du ikke har optjent nogen feriedage? Din konto er da i nul?
Avatar billede Ronaldinho95 Nybegynder
06. december 2013 - 22:11 #3
http://www.eksperten.dk/spm/920346 - Det var egentlig bare denne tråd jeg havde læst på.