Avatar billede ravnemor Juniormester
10. december 2013 - 13:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Redigere flettefelter

jeg har det problem at jeg er igang med at brevflette, men i flere af cellerne i flettefilen/regnearket er der så meget tekst, at den ikke tager det hele med i feltet i word.

Hvordan kan jeg gøre fletfeltet større, så jeg ikke alligevel skal ind og tilføje resten af teksten manuelt på de enkelte breve.
Avatar billede finb Ekspert
10. december 2013 - 17:17 #1
Så vidt jeg husker, skal du få Word til at
auto-tilpasse det indlæste,
se hjælp: tasten F1 i Word
Avatar billede ravnemor Juniormester
09. januar 2014 - 16:28 #2
Jeg fik det desværre ikke til at virke, så det blev slavemetoden :(