Avatar billede missdepp Mester
10. december 2013 - 21:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke overføre billeder fra iPhone

Hej jeg har hentet nogle billeder fra min gamle computer ned på min iPhone 5 og ville nu ligge dem over på min nye computer. men når den overfører billeder til den nye computer overføre den kun de billeder jeg har taget med min iPhone og ikke de andre billeder.. jeg kan heller ikke finde dem inde i mappen når jeg går ind i iPhone på computeren... men de ligger altså på telefonen... har læst lidt på nettet og nogen siger at man ikke kan overføre billeder fra ens iPhone hvis de ikke er taget med den iPhone.... kan det virkelig passe ??? HJÆLP !
Avatar billede TKA Novice
11. december 2013 - 07:02 #1
Er Computeren du skal lægge billederne over på Mac eller Windows
Avatar billede missdepp Mester
20. marts 2020 - 20:36 #2
Hej du. Tak for dit svar for ja næsten 7 år siden.. Du må meget undskylde jeg ikke svarede. Glemte alt om at jeg havde lavet et opslag. Jeg kan heller ikke huske om jeg fik løst problemet. Nå men jeg skriver, fordi der åbenbart er en herinde, der mener det er forbudt at lave nye opslag, hvis man ikke svare på dem man har, der er 7 år gamle. Nu har jeg skrevet. God dag til dig :)
Avatar billede TKA Novice
20. marts 2020 - 20:49 #3
Det kan jo ske. Jeg havde helt glemt tiden også. Håber trods alt at du fik ser løst😂