Avatar billede olai Juniormester
13. december 2013 - 17:49 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Vedhæftede skrivebeskyttede filer

Hej Eksperter

Sidder og hjælper min stedfar som ikke kan gemme de vedhæftede filer folk sender til ham... Eller rettere, han kan godt gemme fra visse afsendere...

Hvis en person f.eks. sender x antal filer, og man trykker filer>gem vedhæftede filer. gemmer den ikke noget... Den melder tilbage at filerne er skrivebeskyttet og derfor ikke kan gemmes...

Hvad gør vi ?
Det er som sagt ikke alle mails den ikke vil håndtere..
Avatar billede claes57 Ekspert
13. december 2013 - 18:36 #1
nogle gange vil mails gemme filer i den midlertidige mappe, og det går ikke godt.
Opret en mappe til gemte mails, og vælge 'gem som' og peg ned på den mappe, hvor de skal være (og som er med i den regelmæssige backup).
Det er jo lidt ligemeget at gemme filer, hvis der ikke er en backup-rutine (så er det bare spild af tid - filerne mistes alligevel bare på et ukendt tidspunkt).
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
13. december 2013 - 20:23 #2
olai kan du ikke tage skærmbilleder af hvad der precist sker?.
Avatar billede olai Juniormester
27. maj 2014 - 21:37 #3
Efter flere forsøg på at rette problemet opgav vi, han købte office 2010, og har ikke haft problemer med outlook/vedhæftede filer siden..
Avatar billede olai Juniormester
27. maj 2014 - 21:38 #4
Lukker