Avatar billede simonmindested Nybegynder
15. december 2013 - 15:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gamer bærbar

hej forum
Jeg er på udkig efter en gamer bærbar som skal bruges til både hjemme og i skole.
den skulle gerne kunne spille mv3 på ultra og battlefield 3 på min high. prisen skal helst ligge omkring 6000kr.

jeg har kigget på en msi: http://www.sharkgaming.dk/ge60-2oc-224ne.html
men jeg føler mig ikke sikker på at de oplysninger fra notebookcheck er nogle jeg kan bruge til noget

på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2013 - 15:45 #1
Du skal ikke regne med High-Ultra indstillinger. Men den bærbar du har fundet er nok det bedste i 6000kr prisen
Avatar billede simonmindested Nybegynder
15. december 2013 - 16:10 #2
okay så man kan altså ikke stole helt på notebookcheck
findes der nogle andre steder man kan sammen bærbar som en helhed med processor, grafikkort, ram og hukommelse
Avatar billede sjoveelev Praktikant
16. december 2013 - 09:41 #3
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/MSIGE602OC224/msi-ge60-20c-224ne-15-6-barbar-gamingcomputer

Det er den samme computer, koster dog 6499,-
Der er fint med info, og denne computer kan vist (du må ikke hænge mig op på det) trække klart de fleste spil :)
Avatar billede simonmindested Nybegynder
16. december 2013 - 21:21 #4
det er i orden men det ville være dejligt med nogen som måske har bærbaren som jeg kan hænge det op på
Avatar billede simonmindested Nybegynder
29. april 2014 - 13:47 #5
har købt