Avatar billede Chris123222 Nybegynder
16. december 2013 - 18:08 Der er 1 kommentar

Gen aktiver yahoo konto

Hej! Har et kæmpe problem her er historien..

Den gang jeg lavede min yahoo mail tilbage i 2009 ca. Oprettede vi den med min fars mail, men nogen gange laver jeg min adgangskode om bare for sikkerheds skyld men hver gang jeg gør det for min far en mail så han blev lidt irriteret og slettede min yahoo... Da jeg ikke kunne finde ud af hvad der var sket da jeg loggede ind sagde den bare forkert id osv. Så kiggede jeg i min mail og der stod der din konto er slettede. Så fik jeg læst mig frem til at man bare skal logge ind via sin computer (jeg prøvede på ipad da jeg ikke vidste hvad der var galt) når men så skal man skrive en captha kode. Det gjorde jeg så men da min adgangskode er låst og blokeret kan jeg ikke reactivate....

Plizz hjælp!!

Undskyld forklarede ikke særligt godt.

Mvh
Chris
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2013 - 20:13 #1
den ((yahoo) har så ikke lave ny adgangskode på din konto, da du aldrig har bekræfte det. Så prøv med den oprindelige, eller en derefter før din far slettede de videre mails.
Ellers må I lære at snakke sammen i familien og de ting, som I deler på nettet.