Avatar billede Sokine Nybegynder
20. december 2013 - 11:26 Der er 4 kommentarer

Medion MIM 2240 bærbar pc

Da jeg sad med min bærbare i går gik den pludselig ud. Det var som om en slukkede for computeren.
Der er ingen lys i nogen af lamperne, viser heller ikke at strømforsyning er sat. (Da er der normalt en rød lampe der lyser).
Nogen der har en ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede sadolin1978 Novice
20. december 2013 - 11:27 #1
der mangler lidt oplysninger om evt. belastning af denne men varme kunne være et af problemerne
Avatar billede Sokine Nybegynder
20. december 2013 - 11:35 #2
den har ikke været mere belastet eller varm end den plejer.
Kører med Windows 8, så den arbejder hårdt, men det er da gået fint etårs tid.
PC en er total død.
Avatar billede sadolin1978 Novice
20. december 2013 - 12:07 #3
Kunne stadig være et varme problem hvordan sidder du og arbejder med den i skødet eller på en plade
Avatar billede Sokine Nybegynder
20. december 2013 - 12:38 #4
Jeg sidder med den på en speciel plade til PC. Hvis det er varme, hvad kan man så gøre og hvad kan være ødelagt. Den er total død.