Avatar billede Hans Frederik Novice
20. december 2013 - 12:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afspilning af *,juke format

Hej eksperter

Er der nogen der ved, hvordan man afspiller *.juke lydformatet, eller konverterer det til et andet?
Det kommer fra YouMusic.dk, som gemmer musikken på min Android telefon i dette format. Jeg vil gerne kunne afspille den på min computer også.

Mvh
Hans Nielsen
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
20. december 2013 - 12:43 #1
Avatar billede Hans Frederik Novice
20. december 2013 - 12:55 #2
Tak for svar!
Jeg mener dog at jeg gerne vil kunne afspille musikken offline, ligesom jeg kan på min mobil.

Mvh
Avatar billede Hans Frederik Novice
20. december 2013 - 13:46 #3
Jeg har lagt en forsøgsfil op her: https://www.dropbox.com/s/doyr3y7j29gr7me/89728210.juke
Avatar billede Hans Frederik Novice
03. februar 2014 - 13:12 #4
Slet ingen, der har en løsning på dette?
Mvh