Avatar billede Keycontrol Nybegynder
20. december 2013 - 17:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Uønsket linjeskift. Hvorfor?

Jeg er ved at lave hjemmesiden http://wanilla.dk/priser
Jeg har et modul som viser et tooltip, når man holder musepilen over "?"
Jeg kan ikke finde ud af, hvorfor der er et linjeskift efter MANICURE
Nederst har jeg indsat hele kodelinjen, men det drejer sig nok kun om: <h4 style="text-align: justify;"><span style="color: #da1b7d;">*MANICURE<span style="color: #ff00ff;"></h4><strong>?</strong></p><span style="color: #ffffff;"></span></span></h4>

<h4 style="text-align: justify;"><span style="color: #da1b7d;">*MANICURE<span style="color: #ff00ff;"></h4>{tooltip}<strong>?</strong></p>{end-texte}<span style="color: #ffffff;">Dine hænder bliver renset for bakterier. Neglebåndende vil blive skubbet/ klippet og gjort fine. Neglepladen vil blive renset for fedt. Du kan vælge 1 farve lak. Lækker pleje med neglebåndscreme og olie til neglepladen. Mild mini håndmassage. Ønsker du en fransk manicure som kan være vanskelig koster det 50 kr ekstra. og tager lidt længere tid. Vil anbefalde Shellac. Hybrid lakken der holder 14 dage.{end-tooltip}</span></span></span></h4>
Avatar billede Slater Ekspert
20. december 2013 - 17:27 #1
h4 er et block element. Det laver linjeskift efter.
Avatar billede Keycontrol Nybegynder
20. december 2013 - 18:35 #2
Tak for svaret
Avatar billede Keycontrol Nybegynder
20. december 2013 - 18:37 #3
Jeg giver tit mig selv point. Det er ikke med vilje!
Avatar billede Keycontrol Nybegynder
20. december 2013 - 18:38 #4
Hvordan giver jeg points?
Avatar billede Slater Ekspert
20. december 2013 - 18:45 #5
Først skal jeg lave et svar, sådan her.
Avatar billede Keycontrol Nybegynder
20. december 2013 - 18:56 #6
Jeg takker igen. Jeg brugte <span style="font-size: large;">
Avatar billede Slater Ekspert
20. december 2013 - 19:06 #7
God ide. Held og lykke med det.
Avatar billede Slater Ekspert
20. december 2013 - 19:07 #8
- Bare lige for at nævne det, du kan også tvinge h4 til ikke at lave linjeskift ved at sætte det til display:inline;
Men din løsning er lige så god.
Avatar billede Casper Praktikant
21. juli 2020 - 13:58 #9
Fejlen kan jeg nok ikke hjælpe med.
Men måske du kan få lidt inspiration til din hjemmeside om negle og shellac på https://linehusted.dk