Avatar billede MrKasperLarsen Nybegynder
21. december 2013 - 13:14 Der er 1 kommentar

Kan ikke oprette forbindelse til trådløst net!

Hej alle!
Min computer har på det sidste været relativ langsom!
Så valgte at rydde op i den!
fik computeren til at undersøgte mit c-drev for fejl!
Dette fungerede klar, og min pc er nu klart hurtigere!
Det eneste problem var, at jeg nu ikke kan oprette forbindelse til min trådløse usb-adapter!
Der er tale om en netgeat n600 wireless dual band usb adapter!
Prøvede at geninstalere den!
Dette har kun resulteret i, at jeg nu ikke kan instalere enheden, da den ikke kan registre et netværkskort!
Håber nogle kan hjælpe!;)
Avatar billede kinga1234 Nybegynder
24. december 2013 - 15:13 #1
har du ikke en almindelig modem den kan købes i butikken så du kan selv bestememer koden og det helle til den, har selv haft den samme problem så valgte den nemere løsning  ved at købe en netgear modem i butikken og alt kører hurtigere og bedre end den usb net