Avatar billede mYaz Nybegynder
25. december 2013 - 19:11 Der er 5 kommentarer

HDMI virker lige pludselig ikke!

Hej alle, hen over natten er der sket et eller andet, så nu vil min anden skærm ikke oprette forbindelse til min pc. Det er via hdmi, der har ikke været nogle problemer før. Så jeg er helt på bar bund.

Udover det siger den når der ikke er hdmi stick i, så siger den HDMI No Calbe Connected.
Men lige så snart du sætter HDMI i, så skriver den, "HDMI No Signal Detected!. Så den registrer jeg sætter sticket i. Dette sker med begge mine HDMI Stick.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2013 - 20:48 #1
Har du prøvet systemgendannelse til da det virkede?
Avatar billede mYaz Nybegynder
25. december 2013 - 20:57 #2
Nej jeg giver det lige et forsøg :)
Avatar billede mYaz Nybegynder
25. december 2013 - 23:20 #3
Det hjalp ikke på noget som helst :/
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2013 - 10:29 #4
Ok. Prøv at gå i enhedshåndteringen, og fjern grafikkortet, genstart pc og lad Windows genfinde det.
Hvis dette ikke virker, så havde jeg tjekket videre på driverne, om de er af nyeste version, eller defekte.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2013 - 10:30 #5
Ps Man kan jo desværre hellere ikke udelukke der kan være fejl på hardwaren.