Avatar billede Zogro Nybegynder
27. december 2013 - 20:54 Der er 2 løsninger

Mit plantronics gamecom 777 er gået i stykker...

Hej

Mit Plantronics Gamecom  777 5.1, er desværre gået i stykker, og står og gerne ville have det samme men, det er udgået, jeg synes ikke at jeg har været i stand til at finde det nogen steder, er der nogen som måske kender til det et sted ? :)

eller også et andet headsæt, der har samme størrelse bøffer, da det er rart at de dækker hele øret, så man ikke mærker man har dem på, og gerne 5.1 eller 7.1 lyd, med mic... :)

takker
Avatar billede teknik Juniormester
27. december 2013 - 21:23 #1
Avatar billede Zogro Nybegynder
27. december 2013 - 21:26 #2
Hej Teknik.

det er også udgået hos proshop, jeg har skam kigget der inde, ellers tak for hjælpen :)