Avatar billede ac130172 Juniormester
06. januar 2014 - 18:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

netværscontroller

Netværkscontroller

Hej Eksperten.

Jeg kan simpelthen ikke komme på trådløst internet på min nyebærbare computer.

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=714750010&gruppe=pcnotevision

Jeg har installeret alt på den CD jeg fik med computeren, men når jeg går ind under enhedshåndtering så kan jeg se at den eneste driver der mangler det er netværkscontrolleren?

Jeg kan godt komme på nettet via kabel, men jeg kan simpelthen ikke "tænde" for det trådløse net. Som jeg tror skylder netværkscontrolleren.

Hvordan finder jeg ud af hvad for en driver jeg skal hente og installere?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. januar 2014 - 18:11 #1
Hejsa.

  Med en laptop til 12 af de lange, burde deres support kunne fortælle dig, hvad det er for et wifi-kort, der sidder i mavsen på den. Ellers er der jo værktøjer som f.eks. DriverDetective.

De bedste hilsner
07. januar 2014 - 12:40 #2
NEJ ikke [DriverDetective] !!! Er 'fup' ...

Hvis det endelig skal være så [Slimdrivers]
NB: Husk at FRAKLIKKE diverse ### under instalation af [Slimdrivers] !!!
07. januar 2014 - 12:42 #3
Psssst: Husk at følge op på dine tidl. spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ac130172 [Point ude: 840]
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. januar 2014 - 18:49 #4
#2 sikke da noget vrøvl. Men som jeg siger i #1 "...som f.eks."
Avatar billede ac130172 Juniormester
08. januar 2014 - 09:02 #5
Hej igen.

Skylder at sige, at jeg havde prøvet at installere driver til wifi netkort fra den medfølgende dvd uden held. Har nu formateret og installeret w7 igen og efterfølgenden lagt alle drivere ind igen. Nu virker den. Tak for hjælpen alligevel. Vil prøve slimdrivers næste gang.
Avatar billede ac130172 Juniormester
08. januar 2014 - 09:09 #6
Og da I altid er så flinke til at hjælpe, er det så ok i deler pointene? Hvis så smid lige et svar.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. januar 2014 - 18:11 #7
Helt fint - vi hjælper jo hvor vi nu kan.