Avatar billede kimtheman Novice
07. januar 2014 - 17:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 til Windows 7

Hurtigt spørgsmål.

Hvis man har købt en ny bærbar med Windows 8 (Packbell easy note TE69KB ). Og på producentens hjemmeside der er der ikke nogle drivers til Windows 7. Vil man så stadig kunne installere en Windows 7, 64 bit. Og så finder den selv alle driverne?

Mvh Kim
Avatar billede claes57 Ekspert
07. januar 2014 - 17:10 #1
det er muligt - men jeg ville finde en gammel disk og sætte den i maskinen, og prøve på den - så kan du altid fortsætte med win8, hvis det glipper.
Brug evt slimdrivers til at finde drivere - det går på hardware-id.
http://www.driverupdate.net/downloads/SlimDrivers-setup.exe
08. januar 2014 - 07:16 #2
Avatar billede kimtheman Novice
08. januar 2014 - 08:33 #3
Ja #2 den kender jeg godt. Og har brugt Classic Shell flere gange med stor succes.

Det var nu også mere bare at finde ud af om det er muligt hvis producenten ikke har lagt 7 drivers ud på deres side. Lidt ligesom det tit er muligt hvis man kører vista og vil have Windows 7. Så er det tit det fungere fint og hvor der måske bruges en vista drivers.

Men lig svar så deler i point.

Kim
08. januar 2014 - 19:39 #4
Ping ?