Avatar billede quqdk Praktikant
13. januar 2014 - 18:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

overfør musik uden sync

Hej!

Min kæreste og jeg har hver en iphone og en dele-ipad, men vi har hver sin musiksmag.
idag ville jeg overføre en mp3 hjemmeoptagelse til alle 3 enheder, og endte op med at slette musikken på dem alle.

Er der nogen mulighed for at overføre en mp3 til alle enheder, uden at skulle synce med min computer?!

Mvh,
Quq
Avatar billede arnely Novice
12. februar 2014 - 10:44 #1
Hvis du har købt din musik på iTunes, kan du hente din musik igen gratis på iTunes.

I øvrigt kan jeg så anbefale at i holder jeres Appel produkter opdateret, da i så har en backup på jeres "såkaldte" iCloud liggende, hvis man som dig har klumset lidt og slettet sin musik.
Avatar billede quqdk Praktikant
27. marts 2014 - 13:14 #2
Nå - vi har droppet apple produkterne og istedet købt android - det virker ihvertald langt bedre :D