Avatar billede Jean Nybegynder
17. januar 2014 - 20:00 Der er 2 kommentarer

Pcplus

Når jeg afslutter årsregnskabet i pcplus følger de gamle tal med over i det nye regnskab. På trods af flittig brug af spær/slet.
Hvem kan råde mig.
Avatar billede idani Praktikant
17. januar 2014 - 20:12 #1
Hmm normalt så nulstiller resultatopgørelsen ved dannelse af nyt regnskabsår - og balance posterne ruller med over.

Men det er vel ikke helt det du tænker på ??
Avatar billede Jean Nybegynder
19. januar 2014 - 11:55 #2
Jo, det er ikke helt ved siden af, men inden jeg afslutter går jeg ind i generelt hvor jeg benytter spær/slet, for at slette de gamle finans, debitor og kreditor tal. Derefter går jeg ind i 2014 regnskabet og udskriver bogføringsjournalen, for at udskrive de overførte poster og derefter sletter jeg også disse poster i spær slet. Hele ftiden får jeg dialogboksen antal poster slettet, men alligevel er de der stadig, har du mulighed for at regne ud hvad pokker jeg gør galt.
Med venlig hilsen Jean