Avatar billede arbejdspladsen Nybegynder
21. januar 2014 - 08:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Reminder på mail

Hej med jer.

Jeg er IT supporter i mit daglige virke, og har fået et spørgsmål af en bruger...

Når mails indkommer i en fælles postkasse har vi den interne regel, at mails max må ligge 12 timer inden de bliver flyttet til anden mappe, og samtidig besvaret.

Det brugeren søger er en funktion der alarmerer, hvis mails ligger i indbakken i mere end 12 timer. I form af noget der popper op eller lign når de 12 timer er gået.

Jeg har googlet lidt efter nogle plugins, men har ikke fundet det vi søger.

Er der nogen der har en god ide til hvordan vi får løst dette spørgsmål?
Avatar billede arbejdspladsen Nybegynder
21. januar 2014 - 08:56 #1
PS: Det er Outlook 2010 vi benytter
Avatar billede supertekst Ekspert
21. januar 2014 - 10:02 #2
Via VBA skulle det nok kunne lade sig gøre.
F.eks. via et "job", der aktiveres hver time og tester den pågældende postkasse for mails - modtagelsestidspunkt / aktuelle tidspunkt. Ved overskridelse en pop-op eller afsendelse af en mail til den ansvarlige.
Avatar billede arbejdspladsen Nybegynder
21. januar 2014 - 12:35 #3
Hej Supertekst.

Jeg har ikke meget (ingen) forstand på VBA så...

Er det en opgave man skal betale sig fra, eller er det en "mindre ting" man kan få hjælp til her på eksperten?
Avatar billede supertekst Ekspert
21. januar 2014 - 13:34 #4
Hej arbejdspladsen

Vender tilbage..
Avatar billede arbejdspladsen Nybegynder
05. februar 2014 - 08:08 #5
lukker