Avatar billede solveigberg Nybegynder
25. januar 2014 - 14:14 Der er 2 kommentarer

Betaling via paypal

Jeg har lige oprettet en pay pal konto, som jeg har brugt som betalingsmåde over nettet. Jeg er dog i tvivl om, om det er muligt at gennemføre handlen uden at sætte penge ind på min paypal konto. Er det nok, at der er et kort tilknyttet kontoen? Og vil det tage længere tid før købet accepteret, hvis ikke jeg sætter pengene direkte ind på pay pal kontoen?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. januar 2014 - 14:31 #1
Det er nok med betalingskort tilknyttet. Hastighed er den samme, og de er også hurtige til at returnere penge hvis en pakke ikke kommer frem.
Avatar billede charles17 Nybegynder
25. januar 2014 - 16:06 #2
Jeg bruger det også jævnligt hvor der trækkes direkte på kortet

betaling og retur går nemt