Avatar billede janus_007 Nybegynder
28. januar 2014 - 21:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Namecheap og Dk Hostmaster

Hej

Et domænenavn har tidligere været administreret af en dk-udbyder, jeg har fået adgang til dk-hostmaster på det pågældende domæne.

Jeg har oprettet en registrering hos namecheap og fået 5 name servere hos Namecheap... eks.vis

freedns1.registrar-servers.com

Men når jeg så går ind på dk-hostmaster og redelegerer til namecheap får jeg flg:

Error: general
Too few name servers (0 found).
At least 2 name servers are required.

Hvad skyldes det? Er det meningen at jeg skal vente på et eller andet og hvilket?
Og hvorfor siger den at least 2 når jeg kun kan sætte 1 ind?

Det skal lige siges at hos namecheap står der
"automated verification failed during first attempt"
udfor domænet.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
28. januar 2014 - 22:12 #1
Namecheap er sku lidt for cheap haha...

Jeg tilmeldte domænet hos: https://cp.dnsmadeeasy.com/  det tog ca. 1 minut så kunne jeg ændrer registrar :)
Avatar billede leif Seniormester
28. januar 2014 - 23:52 #2
Du kunne også have valgt: www.gratisdns.dk
Avatar billede leif Seniormester
28. januar 2014 - 23:53 #3
Men du har ikke ændret Registrar, for Registrar på et .DK domæne er altid DK-Hostmaster, du har ændret DNS.