Avatar billede ac130172 Juniormester
29. januar 2014 - 11:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne filer lokalt i Netgear Stora Harddisk.

Hej alle.

Jeg har lige nulstillet min Netgear Stora Harddisk, da den havde "sat" sig fast. Det har den gjort før. Efter den er nulstillet og jeg på ny har tastet mine koder ind, virker den fint på netdelen. Dvs. at hvis jeg går ind via mystora.com kommer alle mine mapper fint frem. Men problemet er, at jeg ikke kan få lov at åben mine mapper lokalt, som jeg altid har kunnet. Jeg klikker på netværk-på ikonet stora og kommer så til de mapper der hedder-familiebibliotek-mine computere-mit bibliotek og sidste mapper der hedder stora (til deling af printer). Dertil virker det fint. Men når jeg så klikker på mappen der hedder familiebibliotek skriver den følgende fejlmeddelelse : Der kan ikke opnåes adgang til //stora/familiebibliotek fejlkode 0X80070043. Det plejer bare at køre der ud af. Nogle der kan hjælpe. Har forsøgt i selve opsætningen af harddisken, men intet hjælper. Pc hvorfra jeg prøver kører w7. Har også prøvet fra xp.
Avatar billede poko1 Ekspert
29. januar 2014 - 12:22 #1
Forventer du virkelig hjælp med alle de åbne tråde du har og alle dem hvor du beholder dem selv??
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ac130172
Ps. og det er ikke fordi jeg selv samler hvilket jeg ikke gør men der er der andre der har hjulpet dig der gør!!
Avatar billede ac130172 Juniormester
29. januar 2014 - 13:20 #2
Hej poko1.

Beklager jeg har nogle åbne spørgsmål. Har forsøgt at sende anmodninger til hjælpere om at lægge et svar. Rigtigt der var nogle spørgsmål, hvor jeg havde sovet i timen. Men jeg altså også en del, hvor jeg ikke får noget svar. Hvad gør man så?

Men jeg lover lidt mere disciplin i fremtiden.
Avatar billede ac130172 Juniormester
12. januar 2015 - 20:36 #3
Lukker spørgsmål