Avatar billede viwotoy Juniormester
03. februar 2014 - 10:01 Der er 5 kommentarer

Her brug for noget hjælp: "game speed"

Hej herude.

Jeg leder efter et program som kan ændre på "game speed" jeg er igang med et projekt som jeg har, "fucket" godt op med at ændre i tiden på computeren, og før den gider lukke op igen for spillet skal tiden gå. Der skal gå 20 år før den åbner igen.. og med et speed program til apps/windows 8 så vil det kun tage mellem 25 timer og 32 dage. hvilket jeg godt kan vente..

Nogen som kender til noget??? :-)
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
03. februar 2014 - 15:01 #1
Er det bare mig eller snyder du med datoen?.
Hvilket spil er det du taler om er det et computer spil, eller et online spil, og hvad hedder spillet?.

Du må undskylde hvis jeg tager fejl, og at du ikke snyder med datoen, der er bare at hvis det er et spil der koster penge så er det ulovligt at snyde med datoen.
Avatar billede viwotoy Juniormester
03. februar 2014 - 18:08 #2
ville klare noget som jeg glemte for et stykke tid siden og det virkede, men fu*kede op i et andet.. det er ikke online. Det har intet med penge at gøre. har bare brugfor ngoet som båe kan finde apps (process)som ikke er cheat engine, har prøvet den kan ikke spole i tiden..
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
03. februar 2014 - 18:11 #3
Hvilket spil er det?.
Avatar billede viwotoy Juniormester
03. februar 2014 - 18:25 #4
har lige fundet ud af at det er:
Wordament, Taptile og Samurai vs Zombies.. de virker ikke begrund af det der tids halløj.
Avatar billede viwotoy Juniormester
05. februar 2014 - 11:14 #5
men du har ikke nogen løsning på det?? fordi mangler stadig et program som kan speed op i tiden på spil.