Avatar billede steffendh Nybegynder
03. februar 2014 - 14:37 Der er 1 løsning

Excel 2010: X-akser med to forskellige intervaller - to serier med Y-akse data: Hvordan?

Hej,

jeg har en udfordring med Excel og data med to forskellige intervaller.
Mine data ser sådan ud:
X-akse: Interval1 i sekunder: 10, 20, 30
Y-akse: Data-værdi1

X-akse: Interval2 i sekunder: 3, 6, 9, 12
Y-akse: Dataværdi2

Hvordan får jeg dem i samme graf?

Har prøvet at rode med sekundære akser, copy-paste og at få fællesnævner for intervaller, men uden held.

Et hurtigt (og korrekt) svar belønnes meget!
Avatar billede steffendh Nybegynder
10. februar 2014 - 11:05 #1
Fandt selv svaret: Lav XY plot i stedet for alm. plot og indsæt ny dataserie for både X og Y.