Avatar billede cosmo21 Novice
07. februar 2014 - 17:32 Der er 1 løsning

GOD LYD til gaming m.v.

Hej

Jeg står i et stort dilemma som med så meget andet hardware til PC er der lavet et utal af produkter, hvilket kun gør det endnu sværere at vælge det der lige passer til ens behov..

Derfor søger jeg lidt viden hos jer igennem dette forum

2 spørgsmål

1. Er det et must at der er en Subwoofer hvis man ville have god lyd ?

2. Kan nogle anbefale 1 el. 2 gode højtaler sæt til PC som har fået gode anmeldelser el. i selv har været glade i en prisklasse på imellem 100-350 kr.
Avatar billede cosmo21 Novice
24. marts 2014 - 23:36 #1
.