Avatar billede ipo Nybegynder
17. februar 2014 - 08:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FreeRip MP3 Converter virker ikke

Hej!
Jeg har brugt FreeRip flere år, har med stor succes rippet/konverteret adskillige CD'er til MP3.
I går skulle jeg så igen rippe - og nu kommer tracks'ene ikke frem når cd'en lægges i.
Jeg forsøgte at geninstallere programmet, måske var der noget i opsætningen der var hakket forkert af, men nej, det var uden virkning. Jeg har Windows 8.1  64 bit.

Er der ellers et andet gratis program der kan anbefales? Altså i tilfælde af at jeg ikke får FreeRip til at virke.
Hej fra Ingelise
17. februar 2014 - 08:38 #1
.... også med andre CD'er ?

Kan CD'en i det hele taget "ses" med Stifinder/Denne Computer ?
Avatar billede ipo Nybegynder
17. februar 2014 - 08:41 #2
Ja, Cd'en åbnes i et lille vindue (Windows Media Player - der står titlerne.
Avatar billede ipo Nybegynder
17. februar 2014 - 08:53 #3
Undskyld, men jeg er ikke så sikker på, at jeg får mine kommentarer igennem - dette forum forvirrer mig lidt,
17. februar 2014 - 10:15 #4
Hmmm... Nu har du "lukket" denne tråd ved at [Accepter] dit eget [svar] i #2 ?

Se evt. i
www.eksperten.dk/faq
Avatar billede ipo Nybegynder
17. februar 2014 - 10:25 #5
Ja, det anede mig, at jeg var på afveje. Undskylder mange gange min forvirring. Hvad gør jeg nu? Skal jeg evt. oprette spørgsmålet igen?
17. februar 2014 - 13:36 #6
Ref #5: Det vil jeg tro  ;-)