Avatar billede mbl Novice
21. februar 2014 - 08:31 Der er 4 kommentarer

Sende en mail via VB

Er der en der kan komme med en kode der kan sende en mail.

Jeg har et program der opretter en fil med en tekst linie i. Når denne fil kommer i dette bibliotek skal der sendes en mail.

Denne mail skal bare sendes uden at Outlook eller andet mail program starter.

Dvs at VB skal holde øje med dette bibliotek og denne bestemte fil, når filen oprettes skal den hente teksten i filen og sende en mail til den indtastet mail adresse
Avatar billede shako Novice
21. februar 2014 - 08:36 #1
Ved at google : VB Mail send : fandt jeg 3-4 eksempler på det du spørger om. Prøv at kig på dem

https://www.google.dk/search?q=VB+Mail+send&oq=VB+Mail+send&aqs=chrome..69i57j0l5.3380j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8
Avatar billede mbl Novice
21. februar 2014 - 16:08 #2
Takker

ligger du et svar
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
21. februar 2014 - 17:40 #3
Avatar billede shako Novice
21. februar 2014 - 23:26 #4
Det var da så lidt :)