Avatar billede raptus3670 Novice
01. marts 2014 - 16:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Porn grabber program/script virker ikke!

Jeg har et domænenavn og et webhotel  som jeg ikke bruger til noget og hvorfor så ikke lige ligge noget porno op på siden.

Til det brug har jeg fundet et gratis program/script der hedder "Adult_Tube v. 1.0.1" og dette program "grabber" pornofilm fra Pornhub.

Jeg har oploadet programmet/scriptet til mit webhotel (one.com) og det ser meget godt ud dog er der en del tilretninger som jeg selv kan lave når jeg får programmet til at "grabbe" film.

I programmet er der et fil der hedder "Crawl.php" og denne ligger i "program_files/includes/crawl.php" og i denne fil er der et står hvor der står " $url = "http://www.pornhub.com/video?o=mr&page=$page";
og jeg er næsten sikker på, at når den ikke "grabber"  nogen film, så er det MÅSKE fordi denne adresse er forkert?

Jeg kan bare ikke finde ud af det korrekte links, hvis det er det som er forkert.

Jeg har oploadet programmet/scriptet her:
http://www.dintube.dk/index.php
så kan du måske bedre se hvad jeg mener.

Jeg har oploadet det originale program/script til mit webhotel, så du kan hente det her:
http://www.dintube.dk/digto/adult_tube_v1.01.rar

Glæder mig til at se om du/i kan få det til at virke for mig og så kan du/i jo selv beholde en kopi:-) , hvis du/i overhovedet gider at hjælpe mig.

Hvis du kan få det til at virke, kan du så ikke lige fortælle mig hvilke filer du har rettet i og hvad du har rettet.

På forhånd tak for din/jeres indsats.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
01. marts 2014 - 19:51 #1
Eksistere $page variablen?.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2014 - 20:12 #2
du kan overtræde regler på one.com - dobbelttjek det lige inden du bruger for meget krudt på det.
Avatar billede repox Seniormester
01. marts 2014 - 21:25 #3
Kopieret fra one.com's forretningsbetingelser punkt 1.1:

"Det er ligeledes forbudt at have erotisk, pornografisk eller andet stødende materiale liggende på One.com's servere."

Så du skal desværre finde på noget andet eller finde et andet sted at lave det.
01. marts 2014 - 22:39 #4
HEJ,

Du bryder faktisk dansk lov om Åndværk hvis du gør det. At kopiere en film eller åndsværk (uanset om det er en P-film) fra eget eller andet land er det en direkte kopiering og det er iflg. dansk lov forbudt.
Avatar billede raptus3670 Novice
02. marts 2014 - 04:09 #5
Hej og tak for indlæggene.

Nu gik mit spørgsmål ikke på om jeg kunne bruge one.com til min påtænkte hjemmeside, men om der var nogen som kunne hjælpe med at få programmet/scriptet til at virke.

Hvad angår det lovlige, så kan jeg ikke se, at det programmet/scriptet gør er ulovligt.

Der bliver IKKE kopieret nogen film, men kun linket til dem (redtube), så jeg har ikke dårlig samvittighed ved at bruge dette program/script.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
02. marts 2014 - 10:43 #6
raptus3670 har du prøvet nogle echo tests, for at se hvad der går galt?.
Avatar billede raptus3670 Novice
02. marts 2014 - 10:51 #7
@MadsHaupt

Det ved jeg ikke hvad er! en søgning på "echo tests" på Google gør mig bare endnu mere forvirret!

Kan du ikke lige skrive hvad jeg helt nøjagtig skal gøre..

Tak
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
02. marts 2014 - 11:52 #8
raptus3670 echo tests er at man for eksempel echo'er variablen $page ud på siden, så kan du se hvilken værdig variablen har, om den har den værdig den skal have.

Eksempel:
echo $page;

Altså i dit php script.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
02. marts 2014 - 11:53 #9
Jeg vel helt klart anbefale af bruge det, når der er noget php script der ikke virker som det skal.
Avatar billede raptus3670 Novice
02. marts 2014 - 12:07 #10
Hej og tak for svarene, men jeg har i stedet valgt at købe et færdigt program/script, så jeg lukker mit indlæg