Avatar billede Billy_Elliot_3th Praktikant
04. marts 2014 - 19:21 Der er 1 kommentar

Får blå skærm ved opstart

Hej

Jeg få denne blå skærm når jeg starter min computer op.

Ved ikke lige hvordan jeg kommer videre.

Det kom efter jeg havde lavet en systemgendannelse - på samsung.

Operativsystem - Windows 7.

Billede: https://drive.google.com/file/d/0B-ZwNkv0LNS0azFzME1VeGpRZnc/edit?usp=sharing
Avatar billede johnnylassen Seniormester
04. marts 2014 - 21:07 #1
Prøv at starte op i fejlsikret tilstand - Tryk F8 under opstart. Hvis der så kommer billede, er det din skærmdriver du skal kigge på. Driverne bliver ikke indlæst i fejlsikret tilstand.