Avatar billede diver1 Praktikant
08. marts 2014 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth a2dp driver til Window 7

Hej,

Jeg har lige køb Intel® NUC Kit DC3217BY mini pc, og Bluetooth Music Receiver, men kan ikke få det til at arbejde sammen.

Har fundet frem til at Music Receiveren, skal bruge A2DP Bluetooth drivers, som er ikke i Windows 7.

Kan ikke finde A2DP drivers på internettet, så jeg kan få det til at virke, nogen som kan hjælp?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. marts 2014 - 20:55 #1
har du prøvet slimdriver - der søger via hardware-id.
Du skal bruge link lige under den grønne knap for at undgå slam.
https://www.slimwareutilities.com/slimdrivers.php
hent alle drivere, den foreslår (skal måske køres flere gange)...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. marts 2014 - 15:52 #2
Bluetooth lyd-protokollen burde følge med i bluetooth-driverpakken på din Windows maskine. Men det kan ske du kun har installeret driveren til Bluetooth enheden, og ikke den fulde bluetooth installation.

Afhængig af hvilken producent der står bag din bluetooth enhed, skal du gå på deres hjemmeside og hente den fulde Bluetooth installation, og køre den. Det er mit gæt på, hvordan du får den op at køre...

Slimdrivers vil ikke hjælpe her - den finder kun enhedsdrivere, og ikke følgesoftware...
Avatar billede diver1 Praktikant
10. marts 2014 - 17:56 #3
Tak for begge forslag, har prøvet begge to.... men lortet virker ikke. Har besluttet mig for at returnere Music Receiveren igen.

Deler pointen i mellem jer to.
Avatar billede diver1 Praktikant
10. marts 2014 - 17:58 #4
Nu spg. jeg dumt, hvordan kan jeg del pointen i mellem jer??

Altså ved at være en del tid siden jeg brugt eksperten sidst..
Avatar billede claes57 Ekspert
10. marts 2014 - 18:07 #5
Jeg har ikke lagt svar, så ingen point til mig...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. marts 2014 - 10:29 #6
:-) - det samme gælder her. Jeg vil kun have point for et klokkeklart svar der fungerer, så læg du selv et "svar" og tag points...