Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2014 - 11:04 Der er 4 kommentarer

Søger en Programmør!

vi har OSO på min skole og jeg skal have et interview med en progammør. det kunne vlre super fedt hvis der var en der lige ville svare på nogle spørgsmål:)
Avatar billede KlausFanding Nybegynder
14. marts 2014 - 13:50 #1
Måske kan du finde en på Amino?
Avatar billede Slater Ekspert
14. marts 2014 - 15:44 #2
Nogen bestemt slags programmør?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
14. marts 2014 - 16:26 #3
Der er flere programmeringssprog både til Web, Winodws og Apps så søger du en bestemt programmør?.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2014 - 08:59 #4
Det behøver ikke at være nogen special programmør, men det kunne være bedst med en programmør og systemudvikler.