Avatar billede manu_4ever Nybegynder
14. marts 2014 - 22:17 Der er 1 løsning

HP vil ikke starte op i recovery mode

Jeg har en noget ældre HP med Vista installeret.

Maskinen vil ikke starte op, hverken i almindelig tilstand eller i fejlsikret tilstand.

Tænkte at jeg så ville lave en recovery, men her vil den heller ikke starte op.

Jeg har kørt HP diagnostic og den finder ingen fejl på hverken harddisk eller ram.

Findes der andre workarounds der gør at  jeg kan få liv i svinet?
Avatar billede manu_4ever Nybegynder
15. marts 2014 - 06:45 #1
Kørte en mere gennemgribende test på harddisken og den meldte fejl.

Problem solved...