Avatar billede MichelD Nybegynder
16. marts 2014 - 18:56 Der er 1 kommentar

Airplay med Ipad3 og B&O Playmaker

Jeg har problemer med at jeg mister forbindelsen via Airplay mellem min Ipad3 og min Playmaker, der sker det samme en gang imellem også via min Macbook Air. Pludselig stopper musikken, og så skal jeg genstarte min Playmaker før jeg igen kan se den via netværket.

www.spaetten.com
Avatar billede Jørn Gregersen Praktikant
30. maj 2018 - 11:30 #1
Fik du løst problemet?
Oplever det samme gennem flere år. Og nu skal også genstartes før hver brug.