Avatar billede holmmorten Novice
19. marts 2014 - 21:05 Der er 1 løsning

RAM upgrade HP Elitebook 8530p

Hej

Jeg skal have en RAM upgrade på min HP Elitebook 8530p. Den er født (og står stadig med) 1 x 2 gb og med et ledigt slot.

Jeg havde egentligt planlagt at opgradere til 4 gb, men overvejer nu at lade dem køre dual. Jeg ved bare ikke nok om dual og fordelene? Kan jeg f.eks. købe 1 x 2 gb og forvente at den kan køre dual med den eksisterende? Det er noget med, at det skal være samme type og clock-frekvens, men skal det også være samme mærke?

Gode råd modtages gerne :)

Hilsen Morten
Avatar billede holmmorten Novice
02. januar 2016 - 12:14 #1
Selv løst