Avatar billede Anonymos Nybegynder
21. marts 2014 - 15:06 Der er 9 kommentarer

kan ikke vælge

HJÆLP!!! Kan godt lide to piger men ved ikke hvem jeg skal vælge plz hjælp mig
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2014 - 15:36 #1
lav en liste medd pro et con (for og imod) for begge.
Tag alt med inkl mødres udseende, hvis du vil holde på pigen længe.
Og når det hele er talt op, så tag hende med de største bryster.
Avatar billede finb Ekspert
21. marts 2014 - 16:31 #2
Ja, og største pengepung.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2014 - 16:54 #3
Brains * Beauty * Availability = 0
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. marts 2014 - 19:13 #4
Hør nu her, det er ikke så svært. Man skal have haft ca. 10 kærester, før man er i stand til at vurdere hvem man vil være sammen med resten af livet. Det er en læringsprocess. Og der er du ikke kommet til endnu, åbenbart.

Derfor tager du bare den første, der siger "ja" til at være kærester med dig.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 19:53 #5
Denne Anonymos tar´da vist "pis" på andre brugere på Eksperten.
Hvis han gør det, er det meget kedeligt, og hvis han ikke gør det, er det endnu værre - for ham.
Avatar billede Anonymos Nybegynder
26. marts 2014 - 07:52 #6
Vel gør jeg ej hvorfor fanden skulle jeg tage pis på jer
Avatar billede Anonymos Nybegynder
26. marts 2014 - 07:54 #7
Hvad ville jeg dog få ud af det
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2014 - 15:47 #8
Ja hvad for man ud af at tage pis på andre? Jo folk med mindreværdsfølelser kan føle at de hævder sig ved at kunne gøre grin med andre, ligesom der er nogen, som laver virus og glæder sig over, at de kan lave kuk i andres computer. Så føler de, at de er noget.
Nogen går meget langt. I DR spørgeprogram for unge, prøvede 2 unge piger, at tage pis på Tine Bryld. Men hun var bare for dygtig for dem, og de blev afsløret. Senere indrømmede den ene af pigerne, at hun godt kunne lide at narre folk. Sørgerlig.
Jeg påstår ikke, med sikkerhed, at du tager pis på folk. Det var et retorisk spørgsmål, men gør du ikke det, har du til gengæld stillet det mest naive spørgsmål, jeg nogen sinde har set på Eksperten.

"HJÆLP!!! Kan godt lide to piger men ved ikke hvem jeg skal vælge plz hjælp mig"
Det er der da ingen her, som kan give et fornuftigt svar på.
Havde du stillet det spørgsmål til Tine Bryld, havde hun sikkert, på en pænere måde, sagt det samme som jeg.
Avatar billede Anonymos Nybegynder
11. september 2014 - 13:55 #9
jeg vil gerne lukke spørgsmålet ps hold op med at genere et barn på 12 år ja39 jeg havde ikke gennemtænkt spørgsmålet