Avatar billede lille_smed Nybegynder
31. marts 2014 - 15:29 Der er 3 kommentarer

div programmer fra nettet

hej

jeg syntes at det er en problem .. at når man henter en program man gerne vil prøve og muligvis købe  senere.. så er det lige som om der bliver åbnet en helt port,, hvor i at der komme mere end det ene program ned  men gerne vil prøve .. .. har i en måde at slippe af med et på ..

håber der er en venlig sjæl som kan give  oplysninger om en  godt  dvd/blyray ripper program.. gerne  gratis.. men  lidt betaling  gør heller ikke noget

og det sammen gælder med cd ripper ..  krav .. formater  mp3 og flac
Avatar billede claes57 Ekspert
31. marts 2014 - 15:45 #1
Gratisprogrammer kan tjene lidt ind ved at lade sig bundle med andre programmer. Det er prisen. Men se i listen over installerede programmer lidt efter du har indlæst dit program. Sorter den i datoorden. Og slet evt dem, der kom samtidigt. Tjek så også i browser om der er installeret nye toolbars. Deaktiver og fjern dem.
01. april 2014 - 06:38 #2
Avatar billede hoeeg87 Nybegynder
05. april 2014 - 19:21 #3
Tror den nemmeste måde at undgå de uønskede programmer, er at vælge brugerdefinerede/avanceret installation. Så plejer man at kunne afvise/afrydse det crap.