Avatar billede JRJ1911 Nybegynder
05. april 2014 - 20:59 Der er 8 kommentarer

Er dette en fin computer

Hej jeg er ved at finde ny computer og jeg har fundet denne:http://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/computere/baerbare-computere/asus-vivobook-s551lb-cj014h
jeg skal bruge den til skole, surfing på nettet og lidt gaming.
hvis i har andre computer skal den bare have intel core i7 og min. 8 gb ram. det og den må max. koste 7000 kr.
på fårhånd tak
Jonas
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. april 2014 - 21:35 #2
Hej, Jonas.

  Drop i7'eren, du har ikke brug for kernerne til gaming og skolearbejde - koncentrer din søgning om en hurtigere i5'er.

De bedste hilsner
Avatar billede JRJ1911 Nybegynder
05. april 2014 - 21:45 #3
ok  2# men har du så en anden computer?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. april 2014 - 09:02 #4
Var det så ikke bedre at tage kravene med til den nærmeste computer-pusher, så du kan se skærmen og mærke tastaturet IRL?

Du kan jo sagtens få en anbefaling her, der intet er værd for dig, hvis du ikke selv synes om tasterne eller billedet. Når det er noget, du skal sidde med hver dag, er der INGEN erstatning for at stå med maskinen foran dig.
Avatar billede tintir Nybegynder
06. april 2014 - 17:28 #5
Jeg anbefaler Proshop. Jeg købte min PC der, og er ganske tilfreds. De har et rigtig godt support, hvis man har brug for hjælp.
http://www.proshop.dk/Baerbar.htm
Avatar billede JRJ1911 Nybegynder
07. april 2014 - 07:16 #8
er ikke hel vild med hp