Avatar billede valmo Nybegynder
14. april 2014 - 11:02 Der er 1 løsning

kan ikke skrive æøå i Concorde 4

Hej
Vi har lige skiftet klient computer fra xp til windows 7 32 bit.
Når vi er i concorde 4, og skal indtaste i lagermodulet så kommer der ikke æøå frem men derimod ; ' [ istedet for.

jeg kan se hvis jeg går i en conandopromt og skriver chcp kommer der 850 frem. Når jeg har startet concorden op og lukket den igen og så skriver chcp kommer der 437 frem

Er der nogen der har en ide til hvad der er galt siden der ikke kan udskrives æøå.

mvh Valmo
Avatar billede valmo Nybegynder
14. april 2014 - 15:05 #1
Er løst
ved at indsætte følgende i autoexec.nt

C:\Windows\System32\KB16 DK,850,C:\Windows\System32\KEYBOARD.SYS
COUNTRY=045,850,C:\Windows\System32\country.sys

mvh
Valmo