Avatar billede Rossiex Novice
27. april 2014 - 14:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Select fra SQL uden header/FieldNames

Hej

Er der nogen der ved hvad man slår header/FieldNames fra i select statement fra et ODBC kald i Excel. Jeg har noget kode som henter fra flere tabeller til det samme ark.

Jeg havde forestillet mig at jeg kunne sætte en proberity til False, men det virker ikke som om der er en "Set FieldName off/FieldNames = False i Excel 2007"

Er der nogen der har en ide ?
27. april 2014 - 16:07 #1
Mener du "Header Row", altså kolonne navnet?

http://i.imgur.com/VmNTvii.png
Avatar billede Rossiex Novice
27. april 2014 - 18:07 #2
Ja, række 1 med kolonne navnene
27. april 2014 - 18:28 #3
Hvis du tjekker mit billede, så kan du se den checkboks jeg har markeret. Den skulle også gerne eksistere i 2007 udgaven, den er til at fjerne headersne.
Avatar billede Rossiex Novice
27. april 2014 - 18:33 #4
Dit billede, jeg er desværre ikke helt med
27. april 2014 - 19:44 #5
Avatar billede Rossiex Novice
28. april 2014 - 18:39 #6
Hej
Optog en makro for at se koden når headeren blev slået fra og brugte den herefter i min egen kode.