Avatar billede Ranger_55 Nybegynder
27. april 2014 - 19:12 Der er 5 kommentarer

Hjælp til valg af PC

Hej derude

Jeg er på udkig efter en solid gamer pc, som kan køre de fleste af nutidens krævende spil på max settings.
Havde selv fundet frem til dette bæst: http://topdata.dk/product.asp?product=9659 , men ved ikke om den har det der skal til. Hvis i har nogle andre forslag må i meget gerne linke det.
Budget: ~10.000

Mvh.
Mikkel
Avatar billede navoan Nybegynder
27. april 2014 - 22:24 #1
Den ser ganske fin ud. Men du kan nok få et bedre setup til 10.000 hvis du selv kan samle den.
Men den ser fin ud for 8000, kan dog ikke se hvilke CPU køler der er på.

Ville selv vælge en gold certified strømforsyning.

Du vil blive glad for den hvis du vælger den :)
Avatar billede navoan Nybegynder
27. april 2014 - 22:25 #2
Husk på du nok også skal tilføje en normal harddisk til storage. 1+ TB
Avatar billede navoan Nybegynder
27. april 2014 - 22:28 #3
En anden ting jeg lige så, ændre du bundkortet til asus z87-a er den SLI supported. Så kan du smide et til asus gtx 780 om et par år hvis du mangler lidt mere power.
Avatar billede Ranger_55 Nybegynder
27. april 2014 - 22:40 #4
Tak for svaret :)

Jeg har ikke selv mulighed for at samle en. Har ikke så meget forstand på det.
Jeg kan selv sætte en CPUkøler ind. Tænkte på Coolermaster Seidon Watercool. Den primæer skal jeg gå med en 1000 GB eller en 120 GB SSD samsung?

En anden ting: Den ekstra disk til lager (harddisk), er det noget som jeg skal bruge penge på?
Avatar billede navoan Nybegynder
29. april 2014 - 18:08 #5
Du skal have have begge 2

SSD er til dit styresystem ( win 7 eller 8 ) og dine programmer.
HDD er til dine billeder, film, musik, spil og alt andet der fylder.

SSD'en er super hurtig men dyr, derfor er det normal du kun har en 120gb til win 7/8 og dvs programmer.