Avatar billede Fistermand Novice
30. april 2014 - 18:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Seagate Backup Plus

Jeg har nogle Seagate Backup Plus 4 TB harddiske tilsluttet min computer.

Jeg har to problemer:

1.  Harddiskene går i dvaletilstand efter et stykke tid. Hvordan får jeg ændret denne dvaletilstand?

2.  Seagate Dashboard (betjenings-programmet) er - uden jeg har tænkt over det -  forsvundet fra computeren.  Nu har jeg forsøgt at installere det igen, men jeg støder på problemer.

Når jeg har installeret og vil konfigurere, får jeg denne meddelelse. Se vedlagte billedfil.
Her står i første ramme:
"Denne funktion, du prøver at benytte, er på en netværks ressource, som ikke er tilgængelig."
Næste frame:
"Please wait while Windows configures Seagate Dashboard"
Men der sker ingenting.

Når jeg annullerer installationen får jeg meddelelsen:
Error  1706.

Og når jeg klikker den meddelelse ud, står en ny meddelelse. Her  står, at der mangler en genvej.

Med venlig hilsen

Jørgen L.
Avatar billede Fistermand Novice
15. maj 2014 - 00:42 #1
Er ikke løst. I dialog med Seagate support.
Avatar billede Fistermand Novice
15. maj 2014 - 00:43 #2
Er ikke løst. I dialog med Seagate support.