Avatar billede stevenjensen Praktikant
02. maj 2014 - 23:01 Der er 1 kommentar

Data på Samsung Galaxy Xcover

Har en Galaxy Xcover som ikke gør som jeg gerne vil.
Jeg har lige fået et ekstra datakort i, men jeg kan stadig ikke tage et billede med telefonen og åbne det uden den siger der er for lidt plads. Jeg kan ikke se mig ud af hvorvidt den lagrer på kort eller telefon. Nogle som kan give en guide til at løse problemet??
Avatar billede Spliids Nybegynder
02. maj 2014 - 23:22 #1
Hvis der stadig er så lidt plads på telefonen at den ikke kan tage et billede skal du flytte noget data over på kortet før det hjælper.

Det er lidt forskellig alt efter Android version hvordan man gør, men efter alt sandsynlighed har du en app der hedder "mine filer"

Find filmappen der hedder DCIM vægl og flyt den til SD kortet.

For at få telefonen til at gemme nye billede på SD kortet i stedet for telefonen, skal du inde i kamera appén vælge instillinger, et af punkterne i indstillinger hedder "lagring" her kan du vælge om der skal gemmes på telefon eller SD kortet

Håber det giver svar