Avatar billede k_i_n_g_s_t_e_r Nybegynder
07. maj 2014 - 12:31 Der er 3 kommentarer

Skærmen går i sort ved genstart af computer.

Hejsa.

Jeg har et problem med min computer.

Når jeg starter den op er der ingen problemer, der finder computeren fint skærmen.

Man hvis jeg laver en genstart at computeren, f.eks ved opdateringer, så kan computeren ikke finde skærmen, og den står bare og skifter mellem de forskellige indgange på skærmen. (HDMI, Analog og Digital)

Er der nogle af jer eksperter der ved hvad jeg kan gøre ved det problem?

Hilsen

Kingster
07. maj 2014 - 13:29 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. maj 2014 - 14:07 #2
Bruger du flere skærme på en gang, og er standard skærm konfigureret?
Har du flere Styresystemer på samme computer?
Avatar billede k_i_n_g_s_t_e_r Nybegynder
07. maj 2014 - 15:43 #3
Jeg bruger kun 1 skærm. Og jeg køre windows 7 ultimate.

Det er en ganske almindelig skærm med digital tilslutning.