Avatar billede Hulubulu Praktikant
07. maj 2014 - 23:22 Der er 1 kommentar

Autogenerering/nummerering af fortløbende tekst

Hej

Jeg står i det problem at jeg ikke rigtig ved hvilket program jeg skal bruge til dette, eller hvordan det gøres lettest

Jeg ønsker at kunne fortsætte med at forøge det sidste tal, uden at skulle skrive det selv.

Jeg ved godt med excel kan man trække et kolonne på 3 eller derovre, men når der er ( og [b][/b9] på hver side af de par tal, kan excel ikke håndtere det.

Det program jeg bruger kræver at det står på den måde som det gør nu, så jeg vil helst undgå for at det ændre sig, udover det sidste tal :)

(4,15,015)(4,15,016)(4,15,017)
Avatar billede finb Ekspert
08. maj 2014 - 16:08 #1
Skriv i celle a1: "(4,15,"&015&")"
Skriv i celle a2: "(4,15,"&016&")"
Marker begge celler,
træk nedad med musen.