Avatar billede ThomasSJ Nybegynder
10. maj 2014 - 11:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Koble 2 router sammen

Jeg har en asus RT-AC66U router og på den, er der koblet en Dlink DIR-810L router på med kabel.

Kan man få dlink routeren til at koble "sammen" så det er samme navn på det trådløse, også fx printeren virker lige meget om det er den ene eller anden router man er koblet på?
Avatar billede puren Ekspert
10. maj 2014 - 22:55 #1
på din d-link box slå DHCP server fra, og lav samme SSID og kode på den så skulle det køre
Avatar billede puren Ekspert
10. maj 2014 - 22:55 #2
det var et svar
Avatar billede ThomasSJ Nybegynder
17. maj 2014 - 13:59 #3
Det køre ikke.

Intet trådløst net virkede og en kablet stationær fik kappet  internettet.

Jeg tror bare jeg køber en Asus RP-N53 og kabler den til en switch jeg har i forvejen.