Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. maj 2014 - 10:15 Der er 3 kommentarer

Software license management

Hej,

Jeg søger et super simpelt værktøj, til at holde styr på softwarelicenser.

Det kunne i princippet blot være bygget op i Excel eller Access. Men en stand-alone løsning er lige så fint.

Løsningen skal håndtere applikationsnavn, version, licensekey(s), SLA og bruger(e).

Et simpelt skema er ikke nok, da der kan være flere licensekeys og brugere til hvert stykke software.
Avatar billede supertekst Ekspert
12. maj 2014 - 10:46 #1
Hvor mange licenser er der tale om?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. maj 2014 - 20:58 #2
Den hastede lidt, så jeg har bygget noget selv i Excel, som fungerer ganske fint.

Det drejer sig vel om 50-75 forskellige stykker software til 600 brugere.
Avatar billede supertekst Ekspert
12. maj 2014 - 21:02 #3
Ok hvis du har brug for noget VBA i relation hertil  så giv blot signal