Avatar billede sargunner Nybegynder
14. maj 2014 - 10:03 Der er 1 løsning

Tegnsæt i Windows Live Mail

Når jeg modtager post i Live Mail er der nogle af mail'ene, der ikke bliver ændret til æ, ø og å. Pudsigt nok ikke alle !
Jeg har sikret mig, at Tegnsæt er sat til Vesteuropæisk (Windows) så det er vel ikke det.
Jeg har en anden pc, hvor det ikke sker, så det er vel et eller andet, jeg har gjort forkert - men hvad ??
Styresystemet er Vista.
sargunner
Avatar billede sargunner Nybegynder
28. juli 2014 - 09:21 #1
Jeg hare skiftet til et andet tegnsæt, og det virker.