Avatar billede nidyahou Praktikant
15. maj 2014 - 18:16 Der er 5 kommentarer

abonnement til smartphone + tablet

Hey - er der nogen der kender til abonnementer, hvor man både kan have en smartphone og tablet til - altså to simkort som deler dataforbindelse, hvor an ikke både skal have telefon og mobilt bredbånd.

pfh tak for alle bud

P.S. Jeg er klar over at jeg kan sætte min tlf op som trådløst netværk
15. maj 2014 - 18:18 #1
Avatar billede nidyahou Praktikant
15. maj 2014 - 18:24 #2
Tak, der står dog "NB: 3DataDeling kun virker med Mobilt Bredbånd 40 GB."
15. maj 2014 - 18:33 #3
Ja, det produkt findes dog ikke længere.

Du kan prøve at ringe til 3, og høre om de ikke har et produkt der passer dine behov.

Telenor tilbyder også dual sim:
http://www.computerworld.dk/art/116171/saadan-faar-du-to-simkort-til-et-abonnement
http://www.telenor.dk/privat/mobilt_bredbaand/mobilt_bredbaand/dobbelt-sim-surf-mobilt-bredbaand/
Avatar billede nidyahou Praktikant
15. maj 2014 - 18:36 #4
3 vil desværre kun sælge mig mobilt bredbånd, det samme vil telenor :P

Men tak for indsatsen :)
15. maj 2014 - 18:43 #5
Ok, skuffende :(