Avatar billede RasmusHoejmose Nybegynder
16. maj 2014 - 15:36 Der er 2 kommentarer

Problemer med hukommelsen på min pc for nylig...

Har på det sidste fået en del Blue screens osv. imens jeg sidder og spiller spil. Der har stået at det var "Memmory managment" det var galt med. Har herefter kørt windows Windows Hukommelsesdiagnosticering for at se om der var nogle problemer hvor der stod den var galt med "computerens hukommelse" som jeg går ud fra er dens ram. Spørgsmålet er så om man kan fikse det på en måde eller om der skal nye ram til?
Avatar billede Widefelix Novice
16. maj 2014 - 22:04 #1
Prøv at gendan pc'en til fabriksstandarder. Virker det ikke, skal du købe nye ram. Der er en god kompatibilietetsguide her https://www.komplett.dk/k/kl.aspx?bn=11209&ref=cat-left
Avatar billede RasmusHoejmose Nybegynder
31. maj 2014 - 00:45 #2
Har gendannet den en del gange da det aldrig kom til at funge 100% har herefter købt 16 gb nye ram og funger fint igen! tak for svaret.