Avatar billede OliverBirk Nybegynder
16. maj 2014 - 18:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

After Effects CC - Problem i Track Motion.

Jeg er stadig rimelig ny i After Effects, men har dog lært det bedre at kende hen ad vejen. I går (16.05.2014) var Adobe Creative Cloud under vedligeholdelse med denne besked: "Creative Cloud is currently undergoing maintenance. Please check back later. Thank you for your patience." - man kunne ikke logge ind på Creative Cloud, da det stod på.

- I mens Creative Cloud var under vedligeholdelse og nu også efter, virker mit "Track Motion" i After Effects pludselig ikke længere (selvom det ellers altid har virket perfekt)... Når jeg normalt trykkede på knappen "Track Motion", kom der en lille boks frem, som jeg kunne flytte rundt på. Men nu sker der absolut ingenting. Jeg kan ikke være sikker på, at jeg ikke har rodet i noget forkert. Men jeg har afinstalleret After Effects og installeret det igen... De klip jeg brugte til at Motion Tracke var de samme som jeg havde brugt før i tiden, så der bør ikke være noget galt med dem(1920x1080p - 25fps).
Jeg har ledt overalt efter et svar, men uden noget godt resultat. Håber at I kan hjælpe mig!

- iMac 21,5"
OS X 10.9.2
16GB RAM
1TB Fusion Drive
3,1 GHz Intel Core i7 processor
NVIDIA GeForce GT 650M 512 MB
(Nyeste version af Adobe After Effects CC)
Avatar billede OliverBirk Nybegynder
16. maj 2014 - 20:56 #1
Problemet er nu løst. Løsningen er endnu ukendt.
- Dog har jeg afinstalleret det og installeret det igen omkring 3 gange. Tredje gang er lykkens gang, og det virker igen perfekt.
Avatar billede Axelie Nybegynder
16. maj 2014 - 21:01 #2
Du kunne eventuelt prøve at allokere mere RAM til AE. Ville anbefale de 4-8GB.

Ved ikke selv så meget om det, men jeg har selv har problemer i AE og efter jeg har allokeret mere RAM virker det fint, og kører generelt bedre.

Uanset hvad, så fik du løst dit problem.
Gj.
Avatar billede Axelie Nybegynder
16. maj 2014 - 21:01 #3
* Jeg har selv haft.

- Axelie.
Avatar billede OliverBirk Nybegynder
18. maj 2014 - 00:14 #4
Axelie - Ellers mange tak for et godt bud, til løsning af problemet! Jeg har også flere gange haft problemer, med brug af 3D i After Effects... Men Apple's "Fusion Drive" tager de mest brugte programmer, og tilføjer det til den 128GB SSD - så ud over de RAM der er, er det sansynligvis smidt over i SSD'en. Så der burde ikke være nogle problemer, med de specifikationer der bliver brugt til programmet. Det ser ud til, at det hjalp meget, at afinstallere det og installere det igen. Igen, ellers mange tak for svar.
- Oliver Birk
Avatar billede Axelie Nybegynder
21. maj 2014 - 16:09 #5
Intet problem.
Glad for at det virker ^^