Avatar billede Zogro Nybegynder
18. maj 2014 - 21:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er forskellen på disse to headsets ? :)

Hej.

Jeg har står og skal købe nyt headset, og jeg har kigget på disse to bla:

ASUS Vulcan ANC Republic of Gamers
http://www.edbpriser.dk/pc-headset/asus-vulcan-anc-republic-of-gamers-id-5364491.aspx

Og

ASUS Vulcan PRO Republic of Gamers
http://www.edbpriser.dk/pc-headset/asus-vulcan-pro-republic-of-gamers-id-6926367.aspx

Mit spørgsmål er bare, hvad er forskellen på de to headsets, synes jeg ikke rigtig at jeg kan finde den store forskel på dem, udover prisen, samt vol. botten.... :)

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede Zogro Nybegynder
18. maj 2014 - 21:24 #1
ANC er vel bare den første model af den serie fra ASUS, hvor PRO er en efterfølger ?
Avatar billede zretty2 Nybegynder
19. maj 2014 - 10:29 #2
Mit bud ville også bare være, at PRO versionen er en opgraderet model (efterfølger). Forskellen er nok ikke den største, men der kan selvfølgelig være blevet brugt nogle bedre/andre komponenter inden i headsettet?
Avatar billede Zogro Nybegynder
06. januar 2015 - 16:49 #3
pas