Avatar billede Miko93 Nybegynder
23. maj 2014 - 10:33 Der er 1 kommentar

Localhost fejl ved HTTPS?

Hej alle.

I forbindelse med mit eksamensprojekt har jeg oplevet en besynderlig fejl, som jeg umiddelbart ikke kan løse :/

Projektet omhandler et webprojekt(webapplication), hvor siden kommer frem når jeg kører projektet som en almindelig http://localhost:8080. Her virker alt fint. Men når jeg inde på min webside, benytter mig af en funktion hvor jeg skifter over på en sikker HTTPS forbindelse, så bliver den ved med at sige venter på localhost. og til sidst så ingen data modtaget.

Præcis samme projekt køres hos de andre gruppemedlemmer og der virker alt fint, så det er ikke projektet der er noget i vejen med ..

Kender nogen til hvordan jeg kan løse problemet? hver gang jeg skal benytte mig af https så venter den på localhost.

Mvh
Mykremin
Avatar billede arne_v Ekspert
23. maj 2014 - 15:02 #1
For en typisk Java web container som f.eks. Tomcat er HTTP port 8080 og HTTPS er port 8443.

Har du proevet med den port?